[Blog] Ugen der gik – uge 9, 2019

De vigtigste højdepunkter og nyheder omkring Liverpool FC i uge 9.

Kampe:

Spillede kampe

Liverpool – Watford 5-0. Målscorere 2x Mané, Origi og 2x Van Dijk.

Everton – Liverpool 0-0.

Liverpool – Burnley

Nyheder:

1. Oxlade-Chamberlain forventes at få spilletid i den kommende uge for U23-holdet. Det kan enten blive i kampen i aften (mandag) imod Everton eller fredag, hvor U23 skal møde Derby. Klopp har tidligere udtalt at Oxlade-Chamberlain deltager i 70 procent af træningen. Et comeback nærmer sig stille og roligt.
  2. Van Dijk vandt prisen, som månedens spiller i Premier League for januar måned! Mané var også nomineret til prisen.
  3. Sir Kenny Dalghlish vil være træneren for det legende hold, som d. 23 marts skal møde AC Milan i en velgørenhedskamp på Anfield. “I certainly didn’t expect to be taking on a manager role again, but it’s all for such a great cause. Like myself, the boys are happy to turn up and support the LFC Foundation, which helps thousands of less fortunate children and young people every year.”
  4. Alexander-Arnold var den yngste spiller i Premier Leagues historie til at nå tre assists i samme kamp
  5. Rhys Williams har skrevet under på sin første prof. kontrakt.
  6. Daniel Agger takker de danske fans for opbakningen. Du kan læse mere i et af de kommende medlemsblade, hvor interviewet med Agger bliver bragt.

Skade- og karantænestatus:

Alex Oxlade-Chamberlain – Nærmer sig comeback, som tidligere nævnt.

Joe Gomez – forventes klar i slut marts når vi møder Tottenham.

Dejan Lovren – kan måske spille næste weekend

Nyheder fra fanklubben: