Bliv medlem af fanklubben

Bliv medlem af Liverpool FCs officielle danske fanklub?

Som medlem af Liverpool FC Fan Club Danish Branch vil du modtage medlemsbladet You’ll Never Walk Alone  syv gange om året. Medlemsbladet er fyldt med spændende og aktuelle artikler om  Liverpool FC og spillerne, kampreferater, interviews, anmeldelser, konkurrencer og meget mere.

Men medlemsbladet er ikke det eneste man får ud af at være medlem hos os.

• Fanklubben får et antal billetter til Anfield stillet til rådighed, som fanklubbens medlemmer kan søge om. Se mere HER.
  • Vores samarbejdspartner LA Travel tilbyder desuden rejser med billet og hotel til alle kampe. Se mere om de rejser HER.
  • Du opnår også en række andre medlemsfordele. Se mere om dem HER.
  • Medlemskort (udstedes én gang om året i forbindelse med medlemsblad nr. 3)

Har ovenstående fanget din interesse, så meld dig ind i fanklubben. Det koster kun kr. 225,00 for én  sæson/ét år (7 blade). Hvis du har adresse i udlandet, koster medlemskabet kr. 400,00.

Light medlemskab:

Du har også mulighed for at købe et light medlemskab til kr. 145,00 for 12 måneder. I light medlemskabet indgår de samme fordele som det almindelige medlemskab, dog modtager man ikke medlemsbladet. Dvs, man er altså også berettiget til rabatter samt mulighed for at søge om billetter og deltage i konkurrencer mm.

Bestil fuldt medlemskab. KLIK HER

Bestil Light medlemskab. KLIK HER

Har du ikke mulighed for at betale med dankort, så kontakt os for alternative betalingsmåder.  Det og generelle spørgsmål vedr. fanklubben, eller medlemskab, kan sendes til: medlem@liverpool-fc.dk