Liverpools U21-hold kommer til Danmark igen.

Egsfield Ground i Horne (ved Faaborg) danner rammen om sommerens helt store internationale fodboldkamp. Det sker onsdag den 17. august, hvor en af de største klubber i Europa, Liverpool FC gæster dette års fodboldfestival med deres U21-hold og skal op i mod Øens Hold – Odense Boldklubs Superligahold.

Det bliver fodbold fra øverste hylde, når de to hold krydser klinger på Egsfield Ground. Den danske Superliga har være i gang i en måned, og den engelske turnering vil på det tidspunkt også lige være startet, så det er to hold, der gerne skulle være i topform.

Følg med her på siden for information omkring spilletidspunkt, billetsalg og meget mere, eller på Facebook eventet her: www.facebook.com/events/265697883798113/

Fodboldfestival2016

Begge klubber har målsætning om at være med helt fremme i deres respektive turneringer.

Horne FS har de seneste 19 år afholdt 13 større Fodboldfestivals/internationale kampe, hvor klubber som Bolton, West Bromwich, Liverpool Legends, Hamburger SV og Werder Bremen fra udlandet samt Odense Boldklub, FC Midtjylland, Silkeborg, Esbjerg, FC København og Brøndby IF fra Danmark har deltaget. Endvidere har Old Boys landsholdene fra Holland, Frankrig, Spanien og Danmark samt Norges og Danmarks U19-landshold gæstet Horne Land.