Ny dato/modstander: Liverpool U23 kommer til Danmark igen!

Bemærk: Ny dato – ny modstander!

Igen i år får de danske Liverpool-fans en unik mulighed for at se morgendagens stjerner, når Liverpools U23-hold endnu engang gæster Danmark.

Egsfield Ground i Horne (ved Faaborg) danner rammen om sommerens internationale fodboldkamp. Det sker tirsdag den 15. august kl. 18.30, hvor Liverpool FC gæster dette års fodboldfestival med deres U23-hold og dyster mod FC Nordsjælland‘s superliga hold.

Horne FS har de seneste 20 år afholdt 14 større Fodboldfestivals/internationale kampe, hvor klubber som Bolton, West Bromwich, Liverpool Legends, Hamburger SV og Werder Bremen fra udlandet samt Odense Boldklub, FC Midtjylland, Silkeborg, Esbjerg, FC København og Brøndby IF fra Danmark har deltaget. Endvidere har Old Boys landsholdene fra Holland, Frankrig, Spanien og Danmark  samt Norges og Danmarks U19-landshold gæstet Horne Land.

Følg med her på hjemmesiden for information omkring spilletidspunkt, billetsalg og meget mere, eller på Facebook eventet her: www.facebook.com/events/1861617684089965

Vi vender tilbage med information om billetsalg, så snart alle detaljer er på plads!