NY STOR VELGØRENHEDSAUKTION

Nu er det igen tid til fanklubbens store velgørenhedsauktion. Denne gang fokuserer vi på 1977 og 2005-holdene, men der er også et par danske legender med. Hele overskuddet fra auktionen går til velgørende formål relateret til Liverpool. Alle kan byde på effekterne, så der er god mulighed for en tidlig julegave! På fanklubbens forum vil alle effekter være listet med billeder og øjebliks prisen.

Du finder hele auktionen ved at KLIKKE HER!

Regler:
  • Ønsker man at byde på et af emnerne, så sender man et bud til mugge@liverpool-fc.dk. Alle bud skal indeholde navn, adresse og telefonnummer. Ingen bud via PB på forum!
  • Efter startprisen (mindsteprisen) er budt, skal alle efterfølgende bud som minimum forhøjes med kr. 50,00 (med mindre andet angives).
  • Auktionen slutter 6. december 2017, kl. 20.00.
  • Er der ”budkrig” mellem en eller flere bydere omkring et emne, så fortsætter auktionen for disse. Det vil dog ikke være muligt for nye bydere, at deltage i auktionen efter sluttidspunktet. Af hensyn til de forskellige bydere, så vil det ikke fremgå på forum, hvilke personer der står bag de forskellige bud på de forskellige effekter.
  • Der tillægges som udgangspunkt kr. 60,00 til porto (postpakke uden omdeling) med mindre andet aftales.
  • Effekterne skal være afregnet med fanklubben senest en uge efter auktionens afslutning!
  • Bemærk at replica-trøjerne kan have brugsmærker!
  • Spørgsmål omkring auktionen/om effekterne rettes til Mogens Nielsen – mugge@liverpool-fc.dk.

Bemærk at effekt nr. 11 er tilføjet efter medlemsbladet gik i trykken!

Her kan du se enkelte eksempler på det du kan byde på:

KLIK HER for at komme til en grafisk præsentation af alle effekter (pdf) (ca. 4,5 Mb.)

Der kan bydes på følgende effekter (klik på de forskellige linjer herunder, for at komme direkte ind til auktionen) – eller klik her for at komme til hovedoversigten af auktionen.

1. 1977 retro-trøje signeret af følgende spillere: Ray Clemence, Ian Callaghan, Phil Neal, Kevin Keegan, Terry McDermott, Joey Jones, Jimmy Case, David Fairclough, Tommy Smith, Steve Heighway og David Johnson. Trøjen (str.: M) kommer i en boks, som også indeholder kampprogram, postkort og pins. Startpris: kr. 800,00
  2. Replica målmandshandske signeret af Ray Clemence. Startpris: kr. 300,00
  3.  Retro 1977 Europa Cup-trøje signeret af Kevin Keegan. Startpris: kr. 600,00
  4.  Foto af en reklame for 1977 Europa Cup-finalen signeret af ALLE fire målscorere; Terry McDermott, Tommy Smith, Phil Neal og Allan Simonsen. Startpris: kr. 600,00