[Podcast] Ny Liverpool podcast, episode 1 – Peter Gade

Som noget nyt vil fanklubben fremover udgive en månedlig podcast, hvor Casper Mariager og Anders Ryehauge vil interviewe kendte danskere omkring dennes forhold til Liverpool FC.

I debut podcasten har de snakket med intet mindre end en dansk sportslegende: Peter Gade. Udover Peters forhold til klubben kommer han også ind på, hvad det kræves  for at være et talent og få fuldt udbytte af det.

Peter Gade kender de fleste, han er en af de bedste badmintonspillere nogensinde og har stort set vundet alt, hvad der er værd at vinde indenfor badminton. 10 danske mesterskaber, 1 sølv og 4 VM bronze medaljer, 5 EM guld medaljer og en lang række andre turneringssejre.

Du kan finde podcasten i din normale podcasts app, hvor du skal søge efter: Liverpool FC Fan Club Danish Branch.
Alternativt kan du høre det på Soundcloud.

Opdatering: Podcasten er nu ude på alle tænkelige platform: iTunes, Spotify osv.

Podcasten blev optaget inden Shrewsbury kampen.