Tip7 – ny runde starter nu

I samarbejde med 777 indbyder vi nu til en ny runde af den spændende konkurrence Tip7.facebook-billede-1200x627_tip7

Konkurrencen kører til og med uge 21, og er du en dygtig tipper, så er der fede præmier at vinde. Den tipper der ved konkurrencens afslutning  står med de flest gættede kampe vinder naturligvis hovedpræmien, som er et rejsegavekort på kr. 5.000 samt muligvis kr. 5.000 til en spillekonto hos 777. Det drejer sig derfor om at være med fra starten for at forøge sine vinderchancer.
Se alle præmierne her: www.tip7.dk/liverpool/rewards

Derudover har fanklubben oprettet sin egen lukkede liga, hvor Liverpool-fans kan dyste mod hinanden, og hvor vi har smidt en række ekstra præmier i stakken.
Så udover at deltage i den samlede stilling, så kan du i “Liverpool puljen” vinde disse præmier:

1. præmie: Gavekort på kr. 1.000 til Sam Dodds – www.samdodds.dk
  2. præmie: Gavekort på kr. 750 til Sam Dodds – www.samdodds.dk
  3. præmie: Gavekort på kr. 500 til Sam Dodds – www.samdodds.dk
  4. -6. præmie: Ét års medlemskab af Liverpool FC Fan Club Danish Branch

Du er også med i konkurrencen om spurtpræmier, der går til ugens bedste tippere.

For at deltage, så skal du registrere dig på: www.tip7.dk/liverpool/account/signup. Deltog du i sidste omgang af Tip7, så er du allerede registreret.
Det er vigtigt du bruger dette link, da du ellers ikke kan deltage i vores Liverpool pulje. Alle kan deltage i konkurrencen.

FØRSTE KUPON SKAL VÆRE UDFYLDT ALLEREDE LØRDAG D. 8. APRIL KL. 12.00 FOR AT MAN KAN DELTAGE I FØRSTE RUNDE AF TIP7!

Det er også vigtigt at understrege, at det ikke er en spillekonto man opretter. Det er udelukkende en konkurrence man deltager i!

Se alle gældende vilkår/regler for konkurrencen her: www.tip7.dk/Content/regler-og-vilkaar/Vilkaar-ved-deltagelse-i-Tip7.pdf

Har man spørgsmål til konkurrencen, så er man velkommen til at kontakte Mogens Nielsen – admin@liverpool-fc.dk