[Blog] Ugen der gik – uge 11, 2019

De vigtigste højdepunkter og nyheder omkring Liverpool FC i uge 11.

Kampe

Bayern München – Liverpool FC 1-3, Mané x2 og Van Dijk

Fulham – Liverpool FC 1-2, mål af Mané og Milner

Kommende kampe

Ingen kampe for første holdet. Der spilles en velgørendhedskamp imellem Liverpool FC og AC Milan lørdag eftermiddag.

Nyheder

• Liverpool skal møde FC Porto i Champions Leagues kvartinale. Kampene spilles d. 9. april og d. 17. april.
  • U18 holdet har kvalificeret sig til FA cup finalen for U18 hold efter en 2-1 sejr over Watford på Anfield.
  • Desværre er U19 holdet ude af UEFA Youth League efter straffespark. Den ordinærespilletid endte 1-1. De tabte til Dinamo Zagreb
  • Klopp forventer ikke de store indkøb til sommer. Det går mere ud på at holde gruppen sammen fremadrettet. Han tilføjer at klubbens problem tidligere har været, at de ikke kunne holde på de bedste spillere.
  • Sadio scorede ugens mål i Champions League. Det er målet, hvor han elegant runder Neuer.
  • Klopp maner til besindighed omkring Oxlade-Chamberlains skade i en U23 kamp. Det var lidt forventet, at han ville mærke noget.
  • Milner har endnu ikke tabt en kamp han har scoret i. Han er nu oppe på hele 51 kampe i Premier Leauge.

Indlægget fortsætter efter billedet

Skader

Klopp forventer at alle vores skadede spillere vil være klar efter de kommende kampe.

Nyheder fra fanklubben

Køb et signeret canvas med Steven Gerrard

Du kan vinde en fodboldtrøje signeret af Berger og Smicer.

Konkurrence med debutanterne

Konkurrence vind billetter til Jan Mølby foredrag