Billedgalleri

Her kan du finde en række billeder fra kampe, arrangementer mm. der alle har Liverpool FC som fællesnævner.

Christiansborg (2019)

Billeder fra Fanklubbens arrangement på Christiansborg lørdag d. 12. januar 2019.Endnu et super medlemsarrangement på Christiansborg, hvor vi havde besøg af politikerne; Kristian Thulesen-Dahl (DF), Peter Hummelgaard (S) og Jacob Mark (SF).Derudover havde vi en auktion og præsentation af øl og vine fra fanklubben, inden der var rundvisning og kamp

Se billeder »

FC Nordsjælland (superliga) – Liverpool FC U23 (2017)

En række billeder fra kampen mellem det FC Nordsjælland (superliga) og Liverpools U23-hold, der blev spillet i Horne 15. august 2017. FC Nordsjælland vandt 4-2. Alle billeder er taget af Magnus Arnason. Man kan se flere billeder fra kampen her: www.fodboldfoto.com/u-21/oversigt.asp?ref=4348

Agger for Charity (2017)

Agger for Charity; Golf og Galla arrangement, 17. juni 2017. Et udvalg af billeder fra Daniel Agger’s golfdag. Alle billeder er taget af Mogens Nielsen og Lars Geisler.

Se billeder »

Danmark U20 – Liverpool U21 (2015)

En række billeder fra kampen mellem det danske U20-landshold og Liverpools U21-hold, som danskerne vandt 3-1. Kampen blev spillet torsdag d. 13. august 2015 på Middelfart Stadion. Alle billeder er taget af Magnus Arnason. Man kan se flere billeder fra kampen her: www.arnason.dk/galleri.asp?ref=2852

Se billeder »

Sommerfest i Odense (2015)

Billeder fra Fanklubbens sommerfest på Old Irish Pub i Odense 24. juli 2015, hvor Liverpool Legenderne David Johnson, John Durnin, David Fairclough og Phil Neal underholdte med historier mm. Billederne er taget af Mogens Nielsen.

Se billeder »

Fanklubben på Christiansborg (2014)

Billeder fra Fanklubbens arrangement på Christiansborg lørdag d. 29. november 2014.Et fantastisk arrangement på Christiansborg, hvor vi havde besøg af politikerne; Kristian Thulesen-Dahl, Kristian Jensen, Bjarne Corydon og Mike Legarth. Derudover deltog tv-kanalen 6’eren med journalist Kian Fonoudi. Dagens overraskelse var et besøg af Daniel Agger… Billederne er taget af

Se billeder »

Jubilæumsfest i Odense (2014)

Billeder fra Fanklubbens store jubilæums fest på pubben Kick Off i Odense 25. juli 2014, hvor Liverpool Legenderne David Johnson, John Durnin, David Fairclough og Phil Neal gæstede festen. Billederne er taget af Lars Geisler.

Se billeder »

John Barnes foredrag (2013)

Billeder fra John Barnes’ besøg i Danmark, hos Audi i Fredericia, 9. september 2013, hvor han holdt foredrag for en række Liverpool-fans. Billederne er taget af Mogens Nielsen.

Se billeder »

LFC Legends vs Veteranlandsholdet (2013)

Billeder fra Liverpool Legendernes besøg i Danmark i 2013.Denne gang var det Nr. Aaby der lagde græs til kampen, hvor modstanderen igen var Veteranlandsholdet. Kampen endte 4-1 til Liverpool Legends. Der er billeder fra foredraget og selve fodboldkampen. Billederne er taget af Magnus Arnason (www.arnason.dk), Niels Frederiksen og Mogens Nielsen.

Se billeder »

Ian Rush i Danmark (2013)

Billeder fra Ian Rush’s besøg i København 14. marts 2013, i forbindelse med promovering af Liverpool FC International Football Academy Soccer School. Pressemøde mm. foregik på Fodboldfabrikken, mens der var spisning for fans om aftenen på Restaurant Viva. Billederne er taget af Mogens Nielsen.

Se billeder »

Fanklubben på Christiansborg (2012)

Billeder fra Fanklubbens arrangement på Christiansborg søndag d. 1. april 2012.Fanklubbens arrangement på Christiansborg, hvor vi havde besøg af politikerne; Kristian Thulesen-Dahl, Kristian Jensen, Bjarne Corydon, Mike Legarth og Anders Samuelsen. Derudover deltog tv-kanalen 6’eren med journalist Peter Piil. Billederne er taget af Henrik Ladekjær og Mogens Nielsen.

Se billeder »

Daniel Agger arrangement (2011)

Billeder fra Daniel Aggers arrangement/auktion lørdag d. 4. juni 2011, i Tivoli Hotel & Congress Center til støtte for Soldaterlegatet. Billederne er taget af Lars Geisler og Niels Frederiksen.

Se billeder »

LFC Legends vs Veteranlandsholdet (2010)

Billeder fra Liverpool Legendernes besøg i Danmark i 2010. Denne gang gæstede de igen Horne (ved Faaborg), og spillede kamp mod det danske oldboys landshold, som endte 3-3. Der er billeder fra foredrag i fanteltet, samt fodboldkampen. Billederne er taget af Magnus Arnason – www.arnason.dk.

Se billeder »

LFC Legends vs Veteranlandsholdet (2008)

Billeder fra Liverpool Legendernes besøg i Danmark i 2008. Her gæstede de Næsby (ved Odense), og spillede kamp mod det danske veteranlandshold. Kampen endte med en 3-2 sejr til landsholdet. Der er billeder fra busturen, lidt fritid, foredrag i fanteltet, mødet med fansene og selve fodboldkampen. Billederne er taget af

Se billeder »