Rabataftaler

Fanklubben har løbende aftaler med forskellige firmaer om rabataftaler på en række udvalgte varer.

Herunder vil du kunne finde de aktuelle tilbud, som du som medlem af fanklubben kan opnå.

Hvis du ikke er medlem af fanklubben, kan du melde dig ind i dag og opnå rabatterne med det samme.

Mølby-foredrag

Mod Til afholder flere gangee om året foredrag med Jan Mølby i hele landet. Et fremragende show, hvor Mølby fortæller om sin karriere, med fokus på årene i Liverpool.

Medlemmer af fanklubben kan få 12,5% rabat på foredragene med Mølby.

Du kan opnå rabatten ved, at sende en mail til Lasse@liverpool-fc.dk
Du skal oplyse navn og medlemsnummer.

Super Club

Du kan få 15% rabat på brætspillet Super Club. Der er netop udkommet to tilføjelser med Liverpool FC, som giver yderligere en dimension til spillet. Rabatten gælder på hele shoppen.

Du kan opnå rabatten ved, at sende en mail til Lasse@liverpool-fc.dk
Du skal oplyse navn og medlemsnummer.

Privat kørsel i Liverpool

Du får specielle rabatter hos Flo Tvl i Liverpool på privatkørsel. De har en række faste priser, som gælder til og fra f.eks. Manchester lufthavn, Anfield og andre ture, hvis du skulle have specielle ønsker.
Du kan finde priserne herunder, hvor du også kan finde kontaktinfo.

Vis medlemskort

Mindst én person i selskabet skal være medlem af fanklubben og skal kunne fremvise et gyldigt medlemskort til chaufføren for at opnå ovenstående priser.

For nærmere info om vores medlemskort så er der mere info her

Taxakørsel mellem centralt hotel i Liverpool og Manchester lufthavn:

1 til 4 passagerer £70
5 til 6 passagerer £85
7 til 8 passagerer £90

Executive car £95*(4 personer)

Executive bus £110* (8 personer)

Taxakørsel mellem centralt hotel i Liverpool og Liverpool lufthavn:

1 til 4 passagerer £40
5 til 8 passagerer £50
Executive car £55* (4 personer)

Executive bus £70* (8 personer)

*Der vil være forplejning i form af alkohol i taxaen.

Taxa på kampdage mellem centralt hotel i Liverpool og Anfield:

1-4 passagerer £30
5-8 passagerer £40

Yderligere rabat

Der kan opnås £20 rabat pr. bil, hvis man booker transport både transport tur-retur lufthavnen og tur-retur Anfield.

Der er £10 rabat pr. bil, hvis man booker transport til og fra lufthavnen på samme tid.

Eksempler på andre faste priser, hvis du f.eks. skal se andre kampe i nabobyerne eller ud og lege turist:

Liverpool til Manchester City eller United £100 pr. vej.
Liverpool til Chelsea £700 t/r (taxaen venter på jer ved stadion)
Liverpool til Newcastle £500 t/r (taxaen venter på jer ved stadion)

Har du andre ønsker så skal du endelig kontakte Flo Travels så finder I en pris sammen. De kan sørge for transport til alle kampe eller andre ønsker i England – kun fantasien sætter grænser.

Du booker direkte på følgende måder:

Mail: Danishlfc@flotravel.co.uk

Hjemmeside: https://flotravel.co.uk/
Instagram – https://www.instagram.com/flo_travel_liverpool/
Facebook- https://www.facebook.com/profile.php?id=100094331483414&locale=hi_IN&paipv=0&eav=AfbmILzi8GnI0tt-wS2cb4tqdGVx14xLo1s076JwHMPFpFvdKS4PZIDqi_P9yAc8IDo

Hvis du måtte have nogen spørgsmål så send en mail til lasse@liverpool-fc.dk