Billetter

Fanklubbens billetter i sæsonen 2023/24

Vær opmærksom på reglerne inden du søger om billetter til hjemmekampe via fanklubben. Vær også opmærksom på at det er dit eget ansvar, om du opfylder betingelserne for ind- og udrejse i England.

Fanklubben trækker lod om billetter til følgende hjemmekampe i foråret 2024. Bemærk, at kampene kan blive flyttet på grund af tv og pokalkampe med mere. Bestil fly og hotel som du kan ændre!

Brighton
Lørdag den 30. marts 2024 Klokken 15 (GMT)
Ansøgningsfrist: Fredag den 9. februar 2024.

Wolverhampton
Søndag den 19. maj 2024 Klokken 17 (BST)
Ansøgningsfrist: Fredag den 29. marts 2024.
De vigtigste punkter:
1. Du er ikke garanteret billet, før du opfylder alle betingelser fra Liverpool FC. Det gælder alle, som skal ind på stadion. Det vil sige, at hvis du rejser med venner, kæreste, børn eller andre, skal I alle opfylde betingelserne. Læs mere om betingelserne nedenfor.

2. I skal alle have en smartphone med et NFC pass fra Liverpool FC. Læs vejledninger for henholdsvis Android og iPhone. Billetterne kommer til at ligge i NFC pass på jeres smartphone. Det er muligt at have billetter til flere (for eksempel børn) i ét NCF pass. Men det kræver, at jeres konti til billetter i Liverpool FC er knyttet sammen. Som udgangspunkt
kan fanklubben kun tildele en billet pr. NFC pass. Har du brug for at tilknytte flere billetter til dit NFC pass, skal du enten selv knytte billetterne sammen via din billetkonto hos Liverpool FC, eller du skal kontakte Liverpool FC, efter at fanklubben har bekræftet, at I har fået billetter.

3. Du skal kun søge om billetter via fanklubben, hvis du er sikker på, at du kan gennemføre rejsen på de gældende betingelser.Du kan pt. søge om billetter til nedenstående kampe. Send ansøgningen til webmartin@liverpool-fc.dk. Læs nedenfor hvordan du ansøger om billetter til kampene.

Sådan gør du:

Husk at læs hele nedenstående inden du ansøger om billetter, så du ved, hvad det kræves for at ansøge.Skriv en mail mærket “Ansøgning om billetter til (klubnavn)” til  webmartin@liverpool-fc.dk. I kan højst være fire, som søger om billetter i samme mail. Fanklubbens billetter bliver fordelt ved lodtrækning blandt ansøgerne. Du kan kun
deltage i lodtrækningen, hvis alle nedenstående betingelser er opfyldt!

Du kan IKKE bestille billetter på et International Official Membership, og du er selv ansvarlig for at sikre, at du har korrekt medlemskab af Liverpool FC. Det er medlemsnummeret fra Official Membership, der bliver aktiveret som billet til kampen.

Fanklubben kan ikke hjælpe med medlemsnummer, fordi det er et personligt medlemskab, du tegner hos Liverpool FC. Du ved selv, om du har modtaget dit medlemsnummer fra Liverpool FC.Har du ikke et medlemskab, kan du ikke bestille billetter via fanklubben.Det er ikke muligt at blive efter-indmeldt inden en kamp, fordi det er medlemsnummeret, som der bliver bestilt på.
Skriv kun én mail, selvom du søger til flere kampe. Du kan kun få billet til en kamp af gangen, men søger du til flere kampe i samme mail, kan du være med i lodtrækningen til alle dine søgte kampe. Du kan altså godt søge til flere kampe i samme mail, men gør opmærksom på, hvis du kun ønsker at vinde en gang. Hvis I søger flere sammen til en
kamp, kan I kun deltage i lodtrækningen med én mail pr. kamp. I skal altså ikke sende flere mail til en lodtrækning med de samme medlemsnumre.

Din mail skal indhold følgende oplysninger for alle billetsøgende:

•     I skal selv tjekke og bekræfte på skrift i ansøgningen, at I har gyldige medlemskaber for sæsonen 2023/24.
  •     Kamp eller kampe som ansøgningen gælder
  •     Navn som det står sammen med medlemsnummeret fra Official Membership
  •     Adresse
  •     Medlemsnummer i den danske fanklub
  •     Medlemsnummer i Liverpool FC Official Membership
  •     Telefonnummer til kontaktperson

Søg kun billetter hvis I er sikre på, at I vil af sted. Det er surt for andre medlemmer, hvis de ikke får billetter til kampen, og I melder afbud. Det er strengt forbudt at videresælge sin adgang til stadion. Bliver I på nogen forhindret i at bruge jeres billetter, skal I kontakte Martin Jensen, som vil hjælpe med at finde en løsning i forhold til Liverpool FC. Martin svarer gerne på relevante spørgsmål, men I får ikke en bekræftelse på jeres ansøgning. Mailserveren kommer med en automatisk meddelelse, hvis jeres mail ikke er gået igennem. Når lodtrækningen er foretaget, kommer der senest et par dage efter en mail med enten Tillykke og mere information eller Bedre held næste gang.

Vi får mange henvendelse om billetter.
Men vi har ikke mulighed for at sælge eller skaffe billetter til andre kampe, end dem vi annoncerer her på hjemmesiden eller i medlemsbladet.

Se i vores rejseguide, til hvordan du kan få fat i billetter til Liverpools kampe. Rejseguiden finder du i menuen øverst til højre.