Venteliste til fanklubbens billetter

Kan du rejse til Liverpool med kort varsel? Så kan du komme på fanklubbens venteliste til billetter til hjemmekampe på Anfield og eventuelt andre kampe med Liverpool FC. Du skal sende en mail til webmartin@liverpool-fc.dk med følgende tekst og indhold:

Navn
Mobil

Gyldigt medlemsnummer for indeværende sæson i den danske fanklub

Gyldigt medlemsnummer for indeværende sæson i Liverpool FC

I kan være op til fire personer i samme mail, som kommer på ventelisten sammen. I skal bare alle have gyldige medlemsnumre i både fanklubben og Liverpool FC. I behøver ikke alle at kunne rejse hver gang.

Fanklubben får i løbet af sæsonen tilbudt billetter med meget kort varsel – for det meste en til to uger. Vi vil gerne tilbyde vores medlemmer muligheden for at komme afsted i en fart og se fodbold med Liverpool FC. Billetterne bliver fordelt på følgende måde:

Alle på ventelisten får en mail med tilbud om billetter

Dem, der svarer først tilbage, får muligheden for at indbetale et beløb for det ønskede antal billetter – Bemærk igen, at det kun er for medlemmer af både fanklubben og Liverpool FC.

Når beløbet er registreret på fanklubbens konto, bestiller vi billetter, og du får besked, så snart vi har svar fra Liverpool FC.

Ansøg om billetter til efterårets kampe