Persondataregler

Nye persondataregler

De nye EU-regler omkring personlige oplysninger trådte i kraft d. 25.maj 2018. Det betyder, at der er kommet nye krav til, hvordan vi bruger og opbevarer dine oplysninger.

Behandling af personoplysninger
Som medlem hos Liverpool FC Fan Club Danish Branch har du afgivet nogle personoplysninger, såsom navn, adresse og e-mail. Personoplysningerne anvendes til at administrere din profil, og i forbindelse med forsendelse af medlemsblade samt til markedsføringsformål, herunder udsendelse af nyhedsbreve. Liverpool FC Fan Club Danish Branch er ansvarlig for, at dine personoplysninger behandles i overensstemmelse med gældende ret. Som registreret medlem har du efter gældende ret nogle rettigheder, herunder altid at kunne få indsigt i hvilke oplysninger, vi har registreret om dig, få oplysningerne rettet eller slettet, såfremt de er ukorrekte, ufuldstændige eller irrelevante. Vil du gøre brug af dine rettigheder skal du blot kontakte os på medlem@liverpool-fc.dk.