[Rejser] Liverpool – Atl. Madrid CL kvartfinale

Som I ved så skal Liverpool møde Atl. Madrid i kvartfinalerne i Champions League. Det bliver uden tvivl en fantastisk oplevelse på Anfield, hvor du vil få mulighed for at opleve en “european night”, som kun Anfield kan levere den når et af de største spanske fodboldhold kommer på besøg.

Fanklubbens samarbejdspartner LA Travel har lavet nogle forskellige pakkerejser til jer:

Turen indeholder 3 fantastiske dage i Liverpool hvor der bliver skruet helt op for hyggen og Vip-oplevelser.

Fly direkte fra København til Manchester og tilbage igen. Tre overnatninger på Dolby Hotel, med engelsk morgenmad på hotellet.

Billetter til kampen, kampprogram, stadionrundtur Q/A ved Liverpool legende, byrundtur, dansk guide fra LA Travel og fanklubben.  Derudover får du et års medlemskab af den danske fanklub.
Der er begrænsede pladser på turen så skynd dig at book din plads. Der er mulighed for selv at vælge hvilken type fodboldbillet I ønsker.

Udover gruppeturen, så kan du også booke de almindelige klassiske pakkerejser: