VELSMAGENDE NYHEDER FRA FANKLUBBEN!

Øl og vin fra fanklubben!

Det er med overordentlig stor glæde, at vi nu kan præsentere fanklubbens helt egne vine og øl!

King Kenny er en mørk og kraftig English Brown Ale, som er brygget på britisk malt og humle. Den er en hyldest til alletiders største Liverpool-spiller!

Captain Fantastic er en lys, frisk og frugtig amerikansk inspireret IPA (India Pale Ale) – en øl lige i kaptajnens smag!

1892 Rødvin (RISERVA). Salice Salentino er et af de bedste DOC-områder i Italien. Med en beliggenhed i Puglia langs Adriaterhavets kyst helt nede på Italiens hæl, skabes der store og fyldige vine. Denne vin er en fornem repræsentant for området med sin helt karakteristiske varme og fyldige smag. Syditaliens klima nærmest emmer ud af flasken, med en stor og saftig smag af modne blommer, kirsebær, blåbær og mokka på tungen. Perfekt til fyldige kødretter.

1892 Hvidvin (CHARDONNAY). Det sydøstlige Australien har det perfekte klima til at lave frugtige og fyldige vine. Denne Chardonnay er en fin repræsentant for området med fylde, let Chardonnay-fedme, men først og fremmest dejligt frisk og meget nem at drikke. Perfekt til lettere forretter og til at nyde i godt selskab.

Lige nu kan du købe flaskerne i et introduktionstilbud her: www.fyns-vinkompagni.dk/liverpool-ol-vin-spiritus/1752-liverpool-vin-og-ol-kampagnepakke.html
Hvis du bruger kampagnekoden: liverpool, så får du pakken portofrit.