50 års Liverpool historie fortalt med trøjer – 21/22

Lars Fomsgaard er tilbage med forrige sæsons trøjer og sit syn på sæsonen.
Fik du ikke læst det første afsnit og hvad denne serie går ud på?  Hop tilbage til start.

Uha…….man tør jo nærmest ikke at lægge noget op efter endnu en decideret skrækkelig oplevelse (Wolves nederlaget i FA cuppen red.)
Nå, men eneste trøst er måske, at et par andre af top-seks klubberne også bøvler noget med det.

Måske er det godt nok at skue lidt tilbage til sidste sæson og nappe lidt af vor glorværdige historie.
2021-22 sæsonen var en lang sejtrækker, hvor vi bl.a sagde farvel til spillere som Wijnaldum, Shaqiri og Grujic; spillere vi måske godt kunne have brugt den dag i dag?
Vi var med helt fremme i alle turneringer, men måtte “nøjes” med Carabao Cuppen (9. gang = rekord) og FA-cuppen (8. gang) efter at være blevet overgået af Real og City i hhv CL og PL!

En lidt fesen afslutning på et år, hvor vi spillede samtlige kampe på topniveau i England og Europa

Sidste sæsons trøjer:

Lars´ 11 udvalgte inklusiv bænken.

Aktuelle fakta:

Formand: Tom Werner

Manager: Jürgen Klopp

Stadion: Anfield

Premier League: 2. plads

FA Cup: Vinder

EFL Vinder

Champions League: 2. plads

PL topscorer: Mohammed Salah (23)

Alle turneringer: Mohamed Salah (31)