[Afstemning] Månedens spiller januar 2021

Januar måned er færdigspillet. Jeg tror vi alle havde håbet og ønsket os nogle helt andre resultater end det vi fik ud af det.
Vi røg ud af FA cuppen til Man Utd og vi måtte vente længe på den første sejr. Men alligevel formåede vi på mirakuløst vis at holde fast i de førende hold og vi er pt. placeret på en tredje plads, dog med et stykke op til Man City på 1. pladsen.

Oveni har vi (selvfølgelig) været ramt af skader i forsvaret. Januar måned var bestemt ikke let at være Liverpool fan i.

Men der skal fortsat findes den bedste spiller. Vi har valgt fire spillere ud, som I kan stemme på herunder.

Beklager, der er ingen aktuelle afstemninger.
Liverpool’s Brazilian goalkeeper Alisson Becker (L) stands with injured Liverpool’s German-born Cameroonian defender Joel Matip (C) during the English Premier League football match between Liverpool and West Bromwich Albion at Anfield in Liverpool, north west England on December 27, 2020. (Photo by STU FORSTER / POOL / AFP) / RESTRICTED TO EDITORIAL USE. No use with unauthorized audio, video, data, fixture lists, club/league logos or ‘live’ services. Online in-match use limited to 120 images. An additional 40 images may be used in extra time. No video emulation. Social media in-match use limited to 120 images. An additional 40 images may be used in extra time. No use in betting publications, games or single club/league/player publications. / (Photo by STU FORSTER/POOL/AFP via Getty Images)