Auktion – signerede Liverpool genstande

Fanklubben har tradition for at afholde auktioner med signerede Liverpool genstande. Tidligere har vi samlet det hele i en stor pulje, men nu prøver vi at sprede det lidt mere ud over året. Du vil derfor løbende kunne finde auktioner på hjemmesiden, de bliver også annonceret i bladet og på vores sociale medier.

Overskuddet fra auktionerne bruges til at donere penge til Liverpool relaterede formål. Det skal altså have en forbindelse til fodboldklubben eller byen. Vi har tidl. doneret til Agger Foundation, Dirk Kuyts fond og en række andre velgørende formål.

Der vil være mellem tre til fem genstande, som du kan byde på med startpriser i forskellige prisklasser.

Der er en mindstepris og så er der angivet et interval, som buddet som minimum skal stige med. Ønsker du at byde mere, så er du selvfølgelig velkommen til dette.

Ønsker du at byde på en eller flere af effekterne, skal du sende en mail til auktion@liverpool-fc.dk

Du skal oplyse følgende:

Navn:

Telefonnummer:

Hvilken genstand:

Dit bud i kroner:

Du kan holde dig opdateret her på siden, hvor højeste bud løbende bliver opdateret. Bemærk, at der kan være en til to dages forsinkelse på buddene og inden hjemmesiden opdateres.

I tilfælde af, at der opstår budkrig, vil de bydende personer få nærmere information om, hvordan dette foregår, så alle får en fair chance for at vinde auktionen.

Der skal betales 50 kr. i porto. Evt. kan det afhentes efter aftale på Frederiksberg.

Auktionen starter d. 15/10/2024 og løber frem til d. 5/11/2024.

Genstand 1: Signeret billede Aurelio

Startpris: 150 kr.