[Blog] Uge 6, 2020

Kampe

Liverpool – Shrewsbury 1-0 (FA Cuppen 4. runde)

Kommende kampe

D. 15. Norwich – Liverpool

Nyheder

• Salah og Henderson er begge blevet fædre igen. Ni måneder og én dag efter sejren over  Barcelona på 4-0.
  • Rygte. Lallana får ikke forlænget sin kontrakt med klubben. Leicester, Arsenal og Tottenham skulle være interesseret i at hente ham.
  • Klopp er endnu en gang blevet kåret til månedens manager i Premier League. Det er 5. gang i denne sæson og det er ny PL rekord.
  •  Tom Hill har skrevet under på sin første professionelle kontrakt med Liverpool. Han har været i klubben siden han var U6.
  • Klubben satser på at nogle af de unge spillere kan være back up for Robertson og Alexander-Arnold fremfor at de går ud og køber nye spillere til sommer.
  • Rygte. klubben skulle være klar til at forlænge med Van Dijk og Alisson.
  • Nike har meldt ud at de går væk fra standard trøjer, som vi kender det. Men fremover vil give klubberne 65 forskellige templates de kan vælge elementer fra til trøjedesignet.
  • I har kåret Henderson til månedens Liverpool spiller.
  • Spillerne har haft vinterferie i denne uge.

Skader

• Milner. Træner med igen.
  • Mané. Burde være klar lørdag

Nyheder fra fanklubben