[Blog] Ugen der gik – uge 31, 2019

Sommerferien er så småt slut, det samme gælder pre-season og det er derfor tid til at vi igen kører “ugen der gik”. Vi samler de vigtigste nyheder fra den forgangne uge til jer omkring Liverpool FC uge efter uge imens sæsonen kører.

Vi starter ud med sidste uge, som var uge 31.

Kampe

Liverpool – Man City 1-1 (nederlag på 5-4 i straffesparkskonkurrencen)

Kommende uge

D. 9/8 Liverpool – Norwich

Kampflytninger kan du altid finde her når de bekræftes. Det gælder også omkring, hvornår kampene fastlægges

Nyheder

• Klopp er nomineret til Best FIFA Men´s Coach Award. Desuden er Mané, Salah og Van Dijk nomineret i spiller kategorien.
  • Klubben har solgt Melwood. Prisen rygtes til £10m, som bliver geninvesteret i det nye træningsanlæg, som bygges ved Kirkby.
  • Hoever har underskrevet en ny kontrakt med Liverpool. En længerevarende kontrakt, som normalt betyder fem år.

Transfers, leje og rygter

• Klubben vil ikke udleje Wilson og Kent i den kommende sæson. For Kent ligner det et salg, mens Wilson er lidt i et limbo. Kommer det rigtige bud sælges han nok. Kent har et prisskilt på £8m og Wilson £25m.
  • Rhys Williams er udlejet til Kidderminister det næste halve år. Kidderminister spiller i National League North.
  • Woodburn er blevet udlejet til Oxford City i League one resten af sæsonen.

Skader

• Milner har lidt muskelproblemer, hvorfor han ikke var med i søndagens kamp. Klopp håber dog på han er fit til på fredag.

Nyheder fra fanklubben