[Blog] Ugen der gik – uge 35, 2019

Vi samler de vigtigste nyheder fra den forgangne uge til jer omkring Liverpool FC. Denne gang kigger vi tilbage på uge 35.

Kampe

Burnley – Liverpool 0-3 (Premier League)

Kommende kampe

Ingen pga. landskampe

Nyheder

• I Champions League skal Liverpool op imod Napoli, Genk og Salzburg i gruppe E.
  • I Carabao cuppen venter MK Dons på udebane.
  • Van Dijk er kåret til Europas bedste fodboldspiller!
  • Alisson blev kåret til den bedste målmand og Van Dijk som årets bedste forsvarsspiller i Champions League.
  • Thomas Grønnemark fik forlænget sin kontrakt med Liverpool FC. Vi har snakket med ham om forlængelsen.
  • Rygte! Matip skulle stå foran en kontraktforlængelse.
  • Masser af ros fra Guardiola til Anfield.
  • Robertson har kun tabt en kamp på Anfield – det var som Hull spiller.
  • Liverpools borgmester vil gå imod klubbens ønske om, at lave et Trademark på ordet “Liverpool”.
  • Bobby Duncan har åbenbart en masse problemer med, at være i Liverpool ifølge hans agent, som også langer hårdt ud efter klubben og især Michael Edwards.
  • Flere kampe er blevet fastlagt for den kommende periode. Vi har lavet overblikket til dig

Skader

• Alisson, gør fremskridt. Måske kan han være klar om et par uger. Klopp lød positiv på pressemødet.
  • Keita forventes klar efter landsholdspausen. Sidste melding lød på et par uger.
  • Clyne ude resten af sæsonen med en korsbåndsskade.
  • Henderson fik et trælår i går, men forventes ikke at give større problemer.

Nyheder fra fanklubben