[Blog] Ugen der gik – uge 37, 2019

Vi samler de vigtigste nyheder fra den forgangne uge til jer omkring Liverpool FC. Denne gang kigger vi tilbage på uge 37.

Kampe

Liverpool – Newcastle 3-1.

Kommende kampe

d. 17-09. Napoli – Liverpool (CL)

d. 22-09. Chelsea – Liverpool (PL)

Nyheder

• Klopp kåret til månedens manager i Premier League efter, at Liverpool gjorde rent bord og vandt 4 ud af 4 kampe.
  • Spirit of Shankly opfordrede fans til at vise deres misfornøjelse med klubbens planer om at ansøge om Trademark på ordet “Liverpool” i forbindelse med fodbold. De opfordrede fans til at lade Liverpool trøjen blive hjemme og istedet tage trøjer og andet på, som ikke er købt hos klubben eller nuværende/tidligere sponsor. De frygter det går udover bl.a. de personer der sælger merchandise foran stadion.
  • Paul Glatzel har forlænget sin kontrakt med Liverpool.
  • I har kåret Firmino til månedens spiller i vores afstemning for august
  • Mané har nu spillet 50 kampe på Anfield og han har aldrig tabt en kamp. Det er han den første i Premier Leagues historie til at opnå.

Skader

• Nathaniel Clyne, korsbåndsskade. Resten af sæsonen.
  • Naby Keita, hofteskade. Klopp forventer han genoptager træningen med resten af holdet, efter Napoli.
  • Alisson Becker, lægskade. Et par uger endnu. Han ser bedre og bedre ud, men Klopp vil ikke lægge noget pres på ham.
  • Divock Origi, ankelskade. Omfanget kendes ikke endnu.

Nyheder fra fanklubben

Hvordan klarede de udlejede spillere sig i august?

Kunne du være interesseret i at blogge for fanklubben? Så send en mail til lasse@liverpool-fc.dk

Bliv medlem af fanklubben