[Blog] Ugen der gik – uge 39, 2019

Vi samler de vigtigste nyheder fra den forgangne uge til jer omkring Liverpool FC. Denne gang kigger vi tilbage på uge 38.

Kampe

MK Dons – Liverpool 0-2

Sheffield Utd. – Liverpool 0-1.

kommende kampe:

D. 2. oktober Liverpool – Salzburg

D. 5. oktober Liverpool – Leicester

• Klopp er rolig omkring Milner og hans kontraktudløb til sommer.
  • Klubben har brugt en ulovlig spiller i kampen imod MK Dons. Det kan ende med alt fra bødestraf til, at vi bliver taberdømt.
  • Rygterne går på at klubben vil få £30m af Nike og derudover får klubben hele 20% af salget, ret utraditionelt. Det er dog ikke sikkert vi får Nike fra næste sæson.
  • Klubben har fået afslag på anmodningen om, at trademarke ordet “Liverpool” i fodbold henseender.
  • Liverpool skal møde Arsenal i Carabao cuppen.
  • Der blev givet debut til Kelleher, Brewster, Kane, Jones og Den Berg imod MK Dons.
  • Klopp håber på, at Gerrard en dag tager over for ham.
  • Alisson blev kåret til verdens bedste målmand, mens Klopp tog prisen, som årets manager til FIFA´s Best. Desuden var Alisson og Van Dijk på årets hold.
  • Klopp donerer nu 1% af sin løn fremover til Common Goal.
  • Liverpool Legends skal møde Rangers FC.

Skader

• Alisson, lægskade. Forventes at genoptage fuld træning i dag søndag.
  • Shaqiri. Skaden og omfanget kendes ikke.
  • Clyne, korsbåndsskade. Ude resten af sæsonen.

Nyheder fra fanklubben