[Blog] Ugen der gik – uge 43, 2019

D. 30/10 Liverpool – Arsenal

D. 2/11 Aston Villa – Liverpool

Nyheder

• Liverpool vandt retsagen imod New Balance. New Balance forsøgte at matche det bud, som Nike er kommet med, men det lykkedes ikke da Nike kan bruge nogle af deres store stjerner til at promovere Liverpool. New Balance har ikke samme pondus på det område.
  • Liverpool FC Women skal for første gang spille på Anfield .Det sker når de skal møde Everton i ligaen d. 17. november.
  • Inden kampen imod Genk blev der vist et banner frem i Liverpool enden. Klubben fik det fjernet da klubben mente det var racistisk. Kort fortalt viste det en nøgen Origi med et ret så stort vedhæng (Origis ansigt var photoshoppet ind).
  • Milner håber på, at der snart kommer en afklaring omkring hans kontrakt situation. Han er uden kontrakt næste sommer.
  • Hele syv Liverpool spillere er nomineret til Ballon d´Or: Van Dijk, Salah, Mané, Alexander-Arnold, Wijnaldum, Alisson og Firmino.
  • Desuden er Alisson nomineret til Yachine Trophy, som gives til årets bedste målmand.
  • En Man Utd fan blev smidt ud af stadion og undersøges nu for racistiske tilråb imod Alexander-Arnold.

Skader

• Shaqiri, er næsten klar til at spille igen.
  • Clyne, korsbåndsskade. Ude resten af sæsonen.
  • Matip, knæskade. Var 50/50 i forhold til, at være klar til søndagens kamp imod Spurs.
  • Salah, ankelskade. Klopp har bekræftet, at det var pga. anklen igen, at Salah blev skiftet ud mod Tottenham.

Nyheder fra fanklubben