Daniel Agger inviterer til charity golf!

Lørdag d. 17. juni 2017 afholder Daniel Agger en velgørenheds-golfturnering på Royal Golf Club i samarbejde med Red Barnet, og alle er inviteret!

Daniel har inviteret en række kendte personligheder fra både ind- og udland, som kommer til København for at spille i den gode sags tjeneste sammen med 22 hold. Stjernerne tæller bl.a. Steven Gerrard, Glen Johnson, Pepe Reina, Jamie Carragher, Mikkel Kessler, Lucas Bjerregaard, Anders Hansen og mange flere.

Vi håber på stor opbakning fra publikum, der kan følge turneringen og spillerne fra første række ude på golfbanen via afmærkede stier, tribuner og storskærm.

DAGENS PROGRAM:

Kl. 09.30 18 hullers gun-start for de 22 hold

Kl. 10.00 – 15.00
Aktiviteter på parkeringspladsen og langs hul 18:

• Hoppeborg til børnene
  • Aktiviteter med Hovedstadens Beredskab
  • Liverpool Fanklub lotteribod – støt sagen og vind fede præmier
  • Carlsberg drikkevareboder
  • Foodtrucks

Ca. kl. 15.30 Autografskrivning
Daniel Agger og et par tidligere holdkammerater fra Liverpool skriver autografer foran golfklubben

PRAKTISK: