FA’n Cup 2015 – tilmeldingen er åben

Vær med til at videreføre Liverpools stolte traditioner i FA’n Cup, som vi har vundet et utal af gange.

Vinderen i 2014 Stoke er arrangør af årets fancup, som foregår i Vanløse lørdag den 1. august med start fra kl. 10.00. Efterfølgende er der uddeling af præmier, grillarrangement og hyggeligt samvær. Der deltager i alt 16 hold, og der er inviteret fanklubber af engelske, italienske og spanske klubber, så der er mulighed for at møde f.eks Real Madrid eller Aston Villa.

Der spilles på 7-mandsbaner kunstgræsbaner, og vi har mulighed for at tilmelde ét hold med maks. 12 spillere.

Vi spiller i røde hjemmebanetrøjer.

Det koster kr. 100,- at deltage, hvilket dækker både holdgebyr og grillarrangement.

Bindende tilmelding senest 28. juni til alex@liverpool-fc.dk efter ”først til mølle” princippet. Tilmeldingen er først endelig efter indbetaling på konto 7442-0001206314. Husk at skrive navn og Fancup.

Man skal være medlem af Liverpool FC Fan club Danish Branch for at kunne deltage.