FA´n Cup 2016

Der er ikke plads til flere på holdet!

FA´n cup er et 7-mands stævne, hvor fanklubber af de udenlandske fodboldhold mødes en hel dag og spiller fodbold imod hinanden. Det er en hyggelig og social dag, hvor man får lov til at møde andre Liverpool fans og kan få håneretten over de andre klubber. Vi kan blandt andet få lov til at redde lidt af æren, hvis vi f.eks. skal op imod Tottenham. Det er et internationalt stævne, hvor der kommer ”hold” fra England, Spanien og Italien bl.a.

FA´n cup

Hvornår er der FA´n Cup?

Det foregår lørdag d. 6. august i Vanløse, hvor værterne i år er Inter. Det forventes, at dagen starter omkring klokken 10 og først slutter hen på aftenen med grillmad.

Vi skal bruge mellem 7 til 12 mand på holdet, og det går efter princippet først-til-mølle med det hold, vi stiller op med.

Prisen er 100 kr for at deltage. For de penge får du følgende: en plads på Liverpool holdet, en Liverpool hjemmebane trøje samt aftensmaden.

Kærester, venner og supporters er mere end velkommen til at komme og kigge på. Vi prøver at finde ud af om gæster kan spise med.

Tilmelding:

Eneste krav for at deltage er, at man er medlem af fanklubben (Gælder IKKE publikum). Er man ikke medlem, men ønsker at deltage kan man betale 50 kr for introduktions tilbuddet lige her: https://liverpool-fc.dk/fanklubben/bliv-medlem/

Pengen skal indbetales på: 9570-11630251

Husk at skriv: FC + Navn på indbetalingen. Samt der skal sendes en e-mail til lasse@liverpool-fc.dk

Man er først tilmeldt når pengene er modtaget på vores konto.

S.U senest d. 22 juni.

Nærmere information omkring dagen sender vi på mail når vi ved mere.