Fan Cup 2020

Lørdag d. 1. august bliver dette års Fan Cup afholdt. Turneringen foregår igen i år i Vanløse Idrætspark, hvor fans af udenlandske fanklubber stimler sammen for at blive den bedste udenlandske fanklub til fodbold i Danmark.

Der er mødetid kl. 9.30 lørdag formiddag, og turneringen slutter først på aftenen med finalen. Der spilles på 7-mands mål og underlaget vil være kunstgræs. Vi må stille med op til 12 mand i turneringen, og der er først til mølle omkring pladserne. Der er ingen krav om alder eller niveau. Man skal dog forvente at spille imod velvoksne mænd i 30erne. Tilskuere er mere end velkommen.

Prisen for at deltage er 100 kr., og fanklubben vil sørge for, at der er mad og noget at drikke i løbet af dagen.

Ønsker du at deltage i stævnet, så udfylde formularen herunder. Har du spørgsmål, så send en mail til lasse@liverpool-fc.dk.
Man skal være medlem af fanklubben for at kunne deltage. Betalingsinformationer tilsendes efter tilmelding.

Bemærk: Skulle Fan cup blive aflyst pga. Corona så får du selvfølgelig tilmeldings gebyret retur.

Fejl: Kontaktformular ikke fundet.