FAN CUP 2023

Lørdag den 5. august spilles dette års Fan Cup. Turneringen afholdes i Husum lidt uden for København. Her stimler 20 udenlandske fanklubber med base i Danmark sammen til en masse fodbold og hygge.

Fanklubben stiller igen i år med et hold til stævnet, som vi har vundet seks gange tidligere og er det mest vindende. Det er 11 år siden, vi sidst løftede pokalen, så det kunne være fedt at få trofæet hjem.
Der er mødetid kl. 9.30 lørdag formiddag, og turneringen slutter sidst på eftermiddagen. Der spilles på
7-mandsmål, og underlaget er kunstgræs. Vi må stille med op til 12 mand i turneringen. Det er først til mølle.

Der er ingen krav om alder eller niveau. De mindste skal dog have for øje, at der spilles mod voksne mænd og kvinder. Vi har før haft spillere ned til 13-14 år med på holdet, og det har nogle af de andre fanklubber også.

Fodbolden er selvfølgelig i fokus, men der vil være rig mulighed for at hygge sig med sit eget hold og modstanderne samt få et par øl og en grillpølse – ligesom en dag i fodboldens tegn skal være.

Prisen for at deltage er 100 kr., og fanklubben vil sørge for, at der er mad og drikke i løbet af dagen.
Ønsker du at deltage i stævnet, så så send en mail til lasse@liverpool-fc.dk med følgende info: Navn, telefonnummer og medlemsnummer.

Man skal være medlem af fanklubben for at kunne deltage. Betalingsinformationer tilsendes efter tilmelding. Nærmere info følger, når stævnet nærmer sig.