Finale arrangementer d. 27. februar

Søndag d. 27. februar skal Liverpool igen spille finale. Vi skal op imod rivalerne fra Chelsea, som er lige i hælene på os i ligaen.

Det bliver uden tvivl en fremragende kamp, hvor vi håber på at Liverpool kan komme sejrigt ud af opgøret og vinde Carabao cuppen for første gang i 10 år.

I forbindelse med finalen har vi allieret os med de to Liverpool barer og fan grupperinger, som kommer på SKAAL og Waxies. Henholdsvis i København og Aarhus.
Fanklubben vil være tilstede på begge barer på dagen, hvor du bl.a. kan få et af fanklubbens medlemsblade med hjem og høre, hvad vi er for en størrelse.

SKAAL – København

På SKAAL i København vil der bliver afholdt quiz inden opgøret starter. Det forventes at quizzen afholdes kl. 16.00. Præmierne vil være gavekort til Liverpool merchandise, billetter til Jan Mølby foredrag og til baren.

Desuden kan du for 350 kr. får fri øl på udvalgte øl + burgermenu. Tidspunktet for øl starter kl. 16.30 og indtil kampen fløjtes af.

Desuden vil der være tilbud på udvalgte øl til 35 og 40 kr. fra en time før kampstart til to timer efter.

Du kan holde dig opdateret på vores Facebook begivenhed.

Du finder SKAAL på Kultorvet 11, 1175 København.

Waxies – Aarhus

På Waxies i København vil der bliver afholdt quiz inden opgøret starter. Det forventes at quizzen afholdes kl. 15.00. Præmierne vil være gavekort til Liverpool merchandise og billetter til Jan Mølby foredrag . Desuden trækkes der lod om fadølsgavekort blandt alle deltagerne.

Du kan holde dig opdateret på vores Facebook begivenhed.

Du finder Waxies på Frederiksgade 16, 8000 Aarhus.

Hvis du ikke har mulighed for at komme til Aarhus eller København, så kan du måske finde en pub i dit nærområde i vores Pubguide

Alle er velkommen på de to barer om man er medlem af fanklubben eller ej.

God kamp!