Finale arrangementer i maj 2022

Sæsonen går på hæld. Det kan blive en af de mest mindeværdige sæsoner Liverpool står over for. Der er mulighed for at vinde hele fire pokaler, hvilket vil være uden sidestykke i fodboldhistorien. Dog ser det meget svært ud i Premier League, at hive mesterskabet hjem, men intet er umuligt.

Det skal selvfølgelig fejres på bedste manér rundt om i det ganske land. Vi giver dig derfor nogle anbefalinger herunder til, hvor du med fordel kan søge hen og se kampene med andre Liverpool fans. Der er fokus på de kampe, som foregår d. 14., 22. og 28. maj herunder.

Vi opdatere løbende, hvis der skulle være ændringer, tilføjelser eller andet. Hvis din bar afholder et arrangement eller to i forbindelse med de sidste kampe i sæsonen, så send en mail til Lasse@liverpool-fc.dk med nærmere info.

København:

SKAAL

I forbindelse med alle tre kampe vil du kunne købe fri øl og burger for 350 kr. I tilbuddet på de fri øl er det udvalgte øl på menukortet, som gælder.
Tilbuddet starter en time før kampstart og slutter når den ordinære tid tid er spillet.

Facebook begivenhed

Hvis du blot vil nyde en enkelt øl eller to, så er der øl til 35/40 kr. på udvalgte øl. Desuden er der 15% rabat på de resterende øl på menukortet. Samt en burgermenu til 150 kr. inkl. øl. Det tilbud gælder en time før til to timer efter kampen er færdigt.

Kultorvet 11, 1175 København K

Hold dig nærmere opdateret i Facebook gruppen for Liverpool fans på SKAAL.

Tivoli

Kampen vises på storskærm i Tivoli.

Medlemmer af fanklubben kan få 15% rabat på dagen. Dette gælde både entré og turpas.

For at opnå rabatten skal du sende en mail til lasse@liverpool-fc.dk, hvorefter du modtager yderligere info.

Mailen skal indeholde navn + medlemsnummer.

Format Biograf, Ballerup

Kampen vises i biografen, stort lærred, lækre stole og det er selvfølgeligt muligt at tanke op på alskens snacks og drikkevare under kampen.

Pris 150 kr. inkl. en øl. Billet købes her.

Aarhus:

Waxies

Dagen starter kl. 12.00 og der vil være quiz og konkurrencer med præmier på højkant. Der kommer live musik sidst på eftermiddagen, hvor der bliver sunget Liverpool sange.

Der bliver sørget for en ølvogn udenfor Waxies, så der ikke opstår for meget kø indenfor.

Kom i god tid, der plejer at være rift om pladserne, så kom i god tid.

Facebook begivenhed

Frederiksgade 16, 8000 Aarhus

Hold dig nærmere opdateret i Facebook gruppen for Liverpool fans på Waxies

Odense:

Kick-Off

Der bliver tændt op i grillen inden de tre store opgør, hvor der bliver solgt pølser m. brød.

Desuden kommer Heineken forbi til Champions League finalen med lidt underholdning.

Overgade 45, 5000 Odense

Randers

Barrys Pub

Pubben åbner kl 11. Og der vil være livemusik, hvor der varmes op med Liverpool sange. Der bliver spillet musik af to omgange på dagen.

Der forventes at være rift om pladserne, så kom tidligt!

Middelgade 14, 8900 Randers

Hold dig nærmere opdateret i Facebook gruppen for Liverpool fans på Barrys Pub

Andre steder:

Alternativt kan du kigge på vores pubguide for forslag til steder at se kampene andre steder.