[Fodboldstævne] Fan Cup 2022

Lørdag d. 6. august bliver dette års Fan Cup afholdt. Turneringen foregår igen i år i Vanløse Idrætspark, hvor fans af udenlandske fanklubber stimler sammen for at blive den bedste udenlandske fanklub til fodbold i Danmark.

Fanklubben stiller igen i år med et hold, hvor du kan få lov til at spille for Liverpool FC.

Der er mødetid kl. 9.30 lørdag formiddag, og turneringen slutter sidst på eftermiddagen. Der spilles på 7-mands mål og underlaget vil være kunstgræs. Vi må stille med op til 12 mand i turneringen, og der er først til mølle omkring pladserne. Der er ingen krav om alder eller niveau. Man skal dog forvente at spille imod velvoksne mænd. Tilskuere er mere end velkommen.

Udover fodbold vil der være underholdning i løbet af dagen og en masse socialt samvær. Efter stævnet vil der være mulighed for at få nogle øl, snakke fodbold med med- og modfans i løbet af aftenen. Det er dog ikke et krav, at du bliver hængende. Men vi håber du sætter et par timer af til en hyggelig aften.

Prisen for at deltage er 100 kr., og fanklubben vil sørge for, at der er mad og drikke i løbet af dagen.

Ønsker du at deltage i stævnet, så så send en mail til lasse@liverpool-fc.dk med følgende info:

Navn:

Tlf.:

Medlemsnummer:

Man skal være medlem af fanklubben for at kunne deltage. Betalingsinformationer tilsendes efter tilmelding.

Hvis du ikke er medlem af fanklubben, men ønsker at deltage så kan du melde dig ind i dag.