Glædelig jul

Et turbulent år med ups and downs nærmer sig sin afslutning. Er vi i bedre forfatning nu end ved årets begyndelse? – det tror jeg på. Brendan Rodgers var kørt fast, og med ansættelsen af Jürgen Klopp har vi fået den træner, som giver os en berettiget tro på bedre tider, selv om han selvfølgelig skal have tid til at sætte sit eget præg på klub og trup. Indtil videre er det lykkedes ham både at sige og for det meste at gøre de rigtige ting. Nu åbner transfervinduet snart, og det imødeser jeg med spænding og interesse.

Først er der dog det traditionelle hårde juleprogram, som på Boxing Day byder på et møde med årets positive overraskelse Leicester, dernæst Sunderland og Wet Ham. 7 point vil være en dejlig julegave.

I ønskes hermed en glædelig jul samt et godt Nytår med masser af point til vores klub.

Med venlig hilsen formanden Alex Bruun

Jul liverpool