Kampoptakt: Liverpool – Hull 24/9

Lørdag klokken 16.00 skal Liverpool spille imod Hull.

Kampen vises på TV3Sport 2, Viaplay og dplay.

hull1

Sidst Liverpool og Hull mødtes var i april i 2015, hvor Hull vandt 1-0. De sidste 5 møder klubberne imellem er en god blandet landhandel. Set med Liverpool øjne er det blevet til: VUTVUT i de sidste 5 indbyrdes opgør. Ser man så på Liverpools sidste 5 kampe ser det sådan her ud: VUVVV. Hull møder op med en form der lyder: VTUTV.

Liverpool ligger på en 6. plads i Premier League med 10 point og Hull på en 12. plads med 7 point.

Holdet

Lasse har set nærmere på holdet der skal op imod Hull og hvordan han tror vi stiller op.

Holdet kommer til at ligne meget det hold vi så imod Chelsea. Jeg tror egentlig det bliver de samme 11 der starter.

Mignolet vs. Karius: Karius blev ikke for alvor testet i tirsdags. Havde et indlæg han flagrede ved og gik helt fejl af samt enkelte gange i opspillet, hvor hans afleveringer var lidt bob bob. Men redder også flot på en dybstikning og viste ro i opspillet. Jeg synes dog ikke der er nogen grund til at skifte ud da Mignolet ikke har spillet sig af holdet og Karius blev ikke rigtig testet i tirsdags til, at man kan sige han spillede sig forrest i køen.

Forsvaret giver sig selv. Ingen har spillet sig af og ingen skader så vidt det vides.

Midtbanen er det samme. Ingen har spillet sig af og Can mangler fortsat noget form for at være tilbage på topniveau igen, samt jeg synes han havde mange dumme beslutninger da han kom ind i tirsdags. Så jeg vil være meget overrasket hvis vi ser en ændring her. Men han vil dog være en stærk mand, at have på bænken i tilfælde af de andre ikke præsterer.

Som altid kommer det store spørgsmålstegn, hvem bliver de tre forreste? Her er mange muligheder for Klopp. Jeg håber på vi stiller op med Sturridge da vi får brug for en angriber der kan det ekstra i feltet da jeg ikke forventer Hull kommer blæsende og kaster sig frem i det ene angreb efter det andet helt hovedløst. Hvorfor vi heller ikke i samme grad skal bruge Firminos energi på toppen til at presse Hulls bagkæde.

Firmino, Coutinho og Mané har alle tre været i hopla på det sidste og det er svært at sige hvem af dem der skal starte ude. Jeg ville dog nok starte med Coutinho ude (det havde jeg næppe troet jeg ville sige i sådan en kamp her). Men Firmino har steppet op i den her sæson, fra i sidste sæson ofte IMO været en highlight spiller, som hovedsageligt bidrog med mange mål og assists, hvilket på ingen måde er skidt, men nu bidrager han med meget mere i spillet både med og uden bolden. Mané har indtil videre været bedste mand i denne sæson og er vel nærmest umulig at se bort fra.

Indlægget fortsætter under billedet!

hull

Spilforslag fra www.Spilxperten.com

Liverpool har fået en pæn start på den nye sæson med 10 point i fem kampe. Nu venter en kamp mod Hull, men mens Liverpool generelt gør det godt mod de store hold, har Merseyside-klubben det ofte svært mod de ”små” klubber i Premier League.

I anden runde af Premier League blev det eksempelvis til et 2-0 nederlag til Burnley, mens det til gengæld er blevet til et uafgjort resultat og en sejr over større hold som Tottenham og Chelsea.

Der tegner sig et billede af, at mandskabet har svært ved at sætte sig ordentligt op til kampene mod Premier Leagues mindre klubber, og det kunne også godt blive tilfældet mod Hull.

Netop Hull har præsteret over evne i forhold til den hektiske periode, klubben faktisk har været inde i på det seneste med et hav af skader, en masse transfers og manager-farvel. Især på udebane har Hull været fænomenale i de første kampe af sæsonen. To udesejre i den engelske Liga Cup over henholdsvis Exeter og Stoke og fire point i de to udekampe mod Swansea og Burnley i Premier League er ganske overbevisende!

Vi synes, at oddset på Liverpool er alt for lavt i forhold til Hulls udebaneform og Liverpools svingende form de seneste mange sæsoner. Vi spiller dog ikke direkte imod Liverpool, men vi tror maksimalt, at Klopp og hans drenge vinder med to mål.

Der er i vores optik utrolig god værdi i et spil på, at Liverpool maksimalt vinder med to mål. Oddset er helt oppe i 1,50. Det er en kende for højt.

Hvis du skal spille på kampen eller andre odds i weekenden, kan du med fordel surfe rundt blandt bookmakernes betting bonusser og få det bedste velkomst-tilbud.

spilxperten