[Kampoptakt] Liverpool – Plymouth FA. Cuppen 3. runde

Så er det FA cup tid. Liverpool skal op imod Plymouth Argyle fra League 2.

Kampen vises på 6eren og dplay. Der er kick-off klokken 14.30.

Endelig er der FA cup fodbold. Jeg håber klubben går efter at vinde den. Og især her i den første runde er der mulighed for at tænke på den aktuelle kamp, samt de to kommende, hvor spillerne har brug for at være fit for fight. Og så er der god mulighed for at nogle af reserverne kan få fuld spilletid.

Klopp har meldt ud der bliver rotere. Karius vil være i mål med 99% sikkerhed, medmindre han bliver skadet og så fik Klopp luftet at Gomez på en eller anden måde vil være med i kampen.

Holdet

Lasse Callesen har set på holdet. Og denne gang bliver det et værre gætteri, da jeg ingen idé har om, hvor mange der bliver sparet og hvem der skal spille.

Karius i mål som nævnt.

Midterforsvaret er med Lucas som det åbenlyse valg også tror jeg vi får Gomez at se for første gang i 1½ år snart ved siden af. Eventuelt Klavan hvis Gomez ikke skal starte inde. Moreno på venstre back, han skal have fuld tid især med tanke på Milner har fået et skrub på læggen og har brug for at spille. Alexander nupper den anden back.

Midtbanen ser vi Can får spilletid. Han har brug for at spille for at komme rigtig igang, det synes jeg stadig er lidt tydeligt. Stewart tror jeg alle har på deres hold til kampen, skal også have lov til at røre lidt ved klatten. Har tidligere spillet netop disse kampe. Ejaria nupper den offensive plads på midtbanen.

Kanterne kan blive med Wilson og Ojo. Ojo har længe været væk fra 1. holdet pga. en skade. Men har i en måneds tid spillet med U23 holdet for at blive fit igen. Wilson har været en af dem, som er blevet nævnt i kamprapporterne fra U23 holdet. Han skal have chancen.

Og så tror jeg Origi starter på toppen. Woddburn var en mulighed, men jeg tror klubben vælger at passe lidt på ham endnu. Jeg tror vi får ham at se i anden halvleg på et tidspunkt.