[Konkurrence] Julekalender 2020

Julen nærmer sig, og der plejer vi at køre en julekalender, hvor I kan vinde lidt præmier i slutningen af måneden.

Vi kører derfor i år med en daglig gætteleg, hvor hvert rigtigt svar giver ét lod i puljen.

Opdatering, rigtige svar og vindere

Tak for den store interesse i julekalenderen. Du får herunder listen med de 24 rigtige svar, hvor der ligeledes er link til de opslag, hvor der er en vinder på. Vi har kontaktet vinderne på opslaget d. 26. december. Og vinderne får herefter til d. 30. december kl. 12.00 til at vende tilbage. Hvis vi ikke har hørt fra dem inden da, så finder vi en ny vinder.

Præmierne i år er:

22. Meireles
23. Hughes
24. Henderson

Meld dig ind i fanklubben

Julekalender

Hver dag fra d. 1. december og indtil d. 24 december vil vi smide et billede op på vores  Facebook side, hvor vi har sløret en Liverpool-spiller samt giver spillerens karriere i form af de klubber spilleren har spillet i udover Liverpool. Spilleren kan både være nuværende og tidligere.

Du kan gætte én gang pr. dag. Desuden vil kommentarer efter vores sengetid (vi laver en kommentar, som markerer slutningen for deltagelse den på pågældende dag) den pågældende dag være ugyldige. Du kan finde opslagene, hver morgen på Facebook 07.00.

Hver gang du gætter rigtigt får du et lod i puljen og efter jul, når maden har sat sig, finder vi vindere blandt alle, som har gættet rigtigt i løbet af december.

Opslaget kan se ud som følger:

Spilleren på billedet herunder har spillet for følgende klubber:

– Barcelona
– Villareal
– Napoli
– Bayern Munich
– Napoli
– AC Milan
– Aston Villa
– Lazio
Hvem er spilleren vi leder efter?