Konkurrence: Liverpool billeder

Du kan vinde en række billeder af Liverpool spillere. Alt du skal gøre er at gætte resultatet af sæsonens sidste kamp, når Wolves kommer til Anfield.

Vi udlodder i alt 10 billedpakker, hvor der er en stak billeder af Liverpool spillere igennem historien. Hvis der er flere der gætter rigtigt end præmier så trækker vi lod blandt de rigtige svar. Det samme sker, hvis der ikke er nok der gætter rigtigt, så trækker vi lod blandt alle indsendte svar.

Hvilke billeder du modtager, må du lade dig overraske med. Pakkerne bliver tilfældigt pakket. Herunder er et eksempel.

Vi udlodder 5 pakker til medlemmer af fanklubben og 5 pakker til ikke-medlemmer.

b4f512ca-fd84-4a50-9157-23c8adc1aaa1

For at vinde, skal du gætte kampens resultat mellem Liverpool og Wolves.

Deltagere som ikke er medlem af fanklubben acceptere ved deltagelse, at Liverpool FC Fan Club Danish Branch må sende en mail når konkurrencen er slut.

Vi sletter din mail og anden info senest en måned efter konkurrencens udløb. Ønsker du at vi sletter dine data inden, så skal du sende en mail til lasse@liverpool-fc.dk.

Vinderne får direkte besked.

Mål til Liverpool:

Mål til Wolves:

For- og efternavn:

Adresse:

Postnummer:

By:

Telefon Nr:

Er du medlem af fanklubben?

Medlemsnummer:

captcha
    Husk at udfylde Captcha-boksen herover.

Alle felter skal udfyldes!
    Hvis du ikke modtager en mail kort efter afsendelse af svar, så tjek venligst dit spamfilter.