Konkurrence: Rejse gavekort til LA Travel

Vi har fundet de tre vindere af vores konkurrence:

Marc Sievers, 18287 – 5.000 kr.

Jesper Petersen, 5333 – 2.500 kr.

Julie Maggi Møller, 18007 – 2.500 kr.

Vinderne bliver kontaktet direkte.

Tak til alle der deltog. Vi vender tilbage med en lignende konkurrence!

Du kan altid se de aktuelle konkurrencer under fanebladet “Konkurrence”

I forbindelse med at kampprogrammet er offentliggjort og næste sæsons første gruppetur er på trapperne, vil vi, i samarbejde med LA Travel Danmark, belønne vores mange medlemmer med en konkurrence.

Her er der mulighed for at vinde gavekort, der kan barbere en god del af prisen, så der er råd til mere merchandise på turen

Vi udlodder i samarbejde med LA Travel følgende:

• 1 rejsegavekort til LA Travel til en værdi af 5.000 kroner.
  • 2 rejsegavekort til LA Travel til en værdi af 2.500 kroner.

Bemærk, at konkurrencen kun er for medlemmer af den officielle danske fanklub.

Er du endnu ikke medlem, så klik på kassen herunder:

Der kommer flere af disse konkurrencer i løbet af sæsonen.

Konkurrencen håndteres af Liverpool FC Fan Club Danish Branch. Præmierne udloves af LA Travel Danmark. Ved indløsning af præmie eller spørgsmål vedrørende dette, skal vinderen kontakte LA Travel Danmark.

Præmierne skal bruges hos LA Travel og kan ikke veksles til kontanter eller andre goder.

Vinderne trækkes tilfældigt blandt de rigtige svar.

Vinderne trækkes den 30. juli kl 12.00. Vinderne får direkte besked via den e-mail der er oplyst til medlemsnummeret.

Vinderen skal ved kontakt oplyse medlemsnummer. Stemmer medlemsnummer ikke overens med vindernavn, bortfalder præmien og en ny vinder trækkes. Denne proces fortsætter indtil man finder en vinder, hvor medlemsnummer og navn stemmer overens.

Vinderen har 7 dage til at reagere på Fanklubbens henvendelse. Reageres der ikke indenfor 7 dage trækkes der en ny vinder.