Legends konkurrence – Kennedy og Grobbelaar

Fanklubben har fået sponsoreret 15 billetter til showet Liverpool – Legends on Tour med Alan Kennedy og Bruce Grobbelaar i Hillerød af Royal Stage. De to Liverpool legender vil fortælle røverhistorier fra et langt fodboldliv, hvor de begge spillede for verdens største fodboldklubber: Liverpool FC.

Kennedy og Grobbelaar har tilsammen spillet 626 kampe for Liverpool. De var begge med i de glade 80´ere, hvor de begge var med til at vinde rub og stub, som de deltog i med Liverpool FC. De har tilsammen 11 mesterskaber, tre FA cups, syv liga cupper og tre European cups. Det er ikke hr. hvem, som helst der kommer forbi Hillerød i midten af oktober for at underholde jer.

Showet foregår d. 13. oktober 2021 kl. 19.00.

Du kan læse mere om showet og købe billetter her

Medlemmer af fanklubben har muligheden for at vinde billetter til showet, hvor du kan tage en ven eller din bedre halvdel med til foredraget. Vi trækker lod blandt alle medlemmer der sender en mail. Vi finder vinderne d. 4. oktober. Vinderne kontaktes efterfølgende på mail.
Ønsk kun det antal billetter, som du ved du kommer til at bruge, så vi kan få så mange gæster afsted, som muligt!

Send din tilmelding til Lasse@liverpool-fc.dk med følgende info:
Antal billetter
Medlemsnummer