Liverpool – Manchester City, fanklubben på tur

Liverpool møder Manchester City i en forfærdelig vigtig kamp på Anfield. Liverpool er seks point foran rivalerne, og en sejr er selvsagt et stort skridt i mesterskabskampen.

Fanklubben tager i den forbindelse på tur og inviterer medlemmer og ikke-medlemmer forbi Liverpool-baren SKAAL i København til en snak om Liverpool og fanklubbens arbejde.
Du finder SKAAL på Kultorvet 11, 1175 København K (2 min. gang fra Nørreport station)

Hvis du har et spørgsmål eller to om fanklubben, eller hvis du bare vil se fodbold i fremragende selskab, så kom forbi SKAAL til en af årets største kampe.

Vi lover lidt lækkert i form af en god, gammeldags Tips13 inden kampstart. Der er selvfølgelig præmier til vinderne.

SKAAL har følgende rabatter i baren fra kl. 15:30 og til to timer efter slutfløjt:

• Budvar til 35 kr.
  • Kronenbourg til 40 kr.
  • Alle Jacobsen-øl til 40 kr.
  • Burgermenu (burger, pommes, dip og øl) til 145/150 kr. alt efter dit ølvalg.

Udover rabatterne har SKAAL et imponerende sortiment af specialøl til glæde for ølentusiasterne.

Det er ikke et krav at tilmelde sig dage, men du kan trykke deltager på Facebook.

Vi ses til en stor dag!

Hvis du ønsker at få besøg af fanklubben på din lokale Liverpool bar så send en besked til lasse@liverpool-fc.dk.