Medlemsbladet mangler dig til skribentholdet!

Banker dit hjerte for The Reds, og har du lyst til at udvikle dig foran tastaturet? På You’ll Never Walk Alone kan du få afløb for begge dele. Her sørger en gruppe af skribenter og en redaktion for, at danske Liverpool-fans syv gange om året får velskrevet Liverpool-indhold leveret direkte i deres postkasser.
I øjeblikket er vi på udkig efter nye tilføjelser til skribentflokken. Det kan være, at du ved alt om The Reds’ cupkampe i 1960’erne, om Liverpools ungdomshold, eller måske du er den allrounder, som ethvert hold har brug for. Hvis bare du har lysten, har vi en plads til dig, og vi håber, du har lyst til at vide mere om, hvad det vil sige at skrive på den officielle danske Liverpool-fanklubs medlemsblad.

Hvem kan være med?

Skribentgruppen består af et sammensurium af unge og gamle skribenter med hver deres baggrund. Nogle skribenter har journalistbaggrund, andre er journalistaspiranter og drømmer om at uddanne sig til journalist, hvor bladarbejdet giver dem værdifuld erfaring. Nogle har trænerbaggrund, og andre er frem for alt passionerede fans, der vil have mere ud af deres hobby. Vi har skribenter, som leverer fast til hvert blad, mens andre leverer et par gange per sæson. Skribentarbejdet er kort sagt for alle!
Mads Haugaard, 18 år og skribent på You’ll Never Walk Alone:

”På You’ll Never Walk Alone får du lov til at udfolde dit talent samtidig med, at du får en masse frihed under ansvar. Til trods for min beskedne alder på 18 år har jeg været med i fire år, og det har været med til at udvikle mig enormt meget. Jeg har et hjerte, der banker for Liverpool, og på bladet dykker man både ned i historien, nutiden under Jürgen Klopp og ikke mindst fremtiden.
Vi er hele tiden i gang og under udvikling nøjagtig ligesom et fodboldhold, og her er der også tid til at nørde igennem taktiske elementer, lave spillerportrætter, interviewe eksperter og meget mere. Med på sidelinjen er vores redaktør, som hele tiden hjælper og giver feedback, så vi i sidste ende kan få det bedste produkt – igen ligesom på grønsværen.”

Hvis du vil vide mere så kontakt redaktør Andreas Vigsø på andreas@liverpool-fc.dk