MØD JAN MØLBY

MOD TIL afholder en lang række foredrag med Jan Mølby i september 2018 og marts 2019 over hele landet. Jan vil her fortælle om sin karriere, lige fra Kolding Boldklub, over Liverpool FC til landsholdet og meget mere. Blandt andet vil Mølby fortælle om de mange pokaler, som han vandt i sin tid i Liverpool. MOD TIL afholder foredrag med personer som har haft mod til at forfølge og realisere deres drømme. Du kan læse mere om MOD TIL og købe billet til foredragene på deres hjemmeside www.modtil.dk.

Datoer og steder for foredragene er som følger:

3. september 2018:   CENTRALVÆRKSTEDET I ÅRHUS
4. september 2018: MAGASINET I ODENSE
6. september 2018: BYGNINGEN I VEJLE
7. september 2018: PH METROPOL I KØBENHAVN
19. marts 2019: VOLKERTS FYLKE I KOLDING
20. marts 2019: PAVILLONEN I GRENÅ
21. marts 2019: CABERETSALEN I MCH HERNING

I samarbejde med MOD TIL udlodder fanklubben 2×2 billetter til et valgfrit Mølby-arrangement. Svar på nedenstående spørgsmål, og deltag i lodtrækningen. Sidste frist for deltagelse er 16. juli 2018.
Billetterne må ikke sælges videre, og kan man ikke deltage, skal der gives besked med det samme, så vi kan trække en anden vinder.

Spørgsmål til konkurrencen og/eller arrangementerne kan stilles til: lasse@liverpool-fc.dk.

I forbindelse med konkurrencen omkring 2×2 billetter til et foredrag med Jan Mølby, som Mod Til står for, har vi fundet de to vindere:

Henrik Kahr (7519) og Jørgen Larsen (11556).

Det rigtige svar på spørgsmålet, hvor Jan Mølby blev købt fra, er Ajax Amsterdam.