Rabat, Aarhus og Fredericia: Mød Phil Babb, David Thomson og Emilie Heskey

Phil Babb, David Thompson og Emile Heskey og lægger vejen forbi Aarhus og Fredericia for at fortælle om livet på og uden for banen – de gode gamle dage, de vilde kampe og selvfølgelig deres sjoveste røverhistorier.

Aftenens ordstyrer er den tidligere landsholdsspiller, Jacob Laursen.

Du får også chancen for at fyre spørgsmål af og få svar direkte fra de tre Liverpool spillere – så tænk allerede nu over, hvad du brænder for at spørge om!Måske vil du spørge Emile Heskey, hvordan det var at spille med Gerrard, Fowler eller Jamie Caragher? Eller hvordan det var for en “local lad” som David Thompson at træde ud på Anfield til sin første kamp? Eller måske vil du høre Phil Babb, hvordan Ian Rush var som kaptajn?

Fanklubbens medlemmer kan få 20% rabat på foredragene. Inden du bestiller billetterne skal du sende en mail til lasse@liverpool-fc.dk for at få rabatten.

Aarhus

Tidspunkt: d. 8. maj kl. 19:00 til 21:00

Pris: 295 kr.

Hvor: Die Bierbar (Åboulevarden 21, Aarhus)