Rabataftale Super Club

Vi har lavet en aftale med brætspillet “Super Club”.

I Super Club konkurrere du mod dine venner, om at have det bedste fodboldhold og selvfølgelig vinde!

Hver spiller starter ud med 15 tilfældige spillere og skal derefter forbedre truppen, udvide stadion, scoute, træne og købe dig til bedre spillere i målet om at vinde.
Spillet indeholder også strategiske elementer, så den med den bedste trup ikke vinder hver gang.

Intet spil ligner hinanden og taktikken kan variere fra spil til spil alt efter, hvilke spillere du trækker til dit hold og hvordan din økonomi ser ud.

Der er en mange timers underholdning i spillet og ikke mindst håneretten overfor dine kammerater.

Spillet er oprindeligt uden kendte klubber og spillere, men Super Club har udvidet og du kan nu købe to tilføjelser. Den ene giver dig mulighed for at Liverpool FC. Udvidelsen giver adgang til Anfield, Melwood, Liverpool legender og en spillerbog med Liverpool FC.

Det andet tilkøb er en pakke med spillerkort. Udvidelsen giver dig mulighed for at sætte bl.a. Salah i angrebet og Van Dijk i forsvaret. Og giver spillet en ekstra dimension.
Spillet er et officielt Liverpool FC produkt.

Medlemmer af fanklubben kan få 15% rabat på hele webshoppen. For at få rabatten skal du kontakte Lasse på lasse@liverpool-fc.dk. Husk at oplyse medlemsnummer.

Køber du selve spillet, så er normal prisen €67,95 (509 kr). Lige nu er der rabat på spillet til €50,96 (382 kr). Med fanklubbens rabatkode får du spillet til kun €43,32 (325 kr).

Udvidelsen “Liverpool player cards” står normalt til €17,95 (134 kr). Med fanklubbens rabat får du det til €15,25 (115 kr).

Udvidelsen “Manager kit” koster normalt €27,95. (209 kr). Med rabatten €23,76 (178 kr).

Brug gerne knappen herunder når du bestiller spillet, så støtter du fanklubben!