Skribenter søges til fanbladet

Fanbladet og hjemmesiden søger nye skribenter – er det dig, vi leder efter?

Du brænder selvfølgelig for Liverpool FC, og følger med i store og små nyheder om verdens bedste fodboldklub. Men går du også rundt med en journalist i maven, eller er du bare generelt skriveglad? Så er det måske noget for dig at blive skribent på You’ll Never Walk Alone, der fra sæsonen 2016/17 udvider holdet af frivillige skribenter.

Vi laver portrætter, analyser, interviews, kampberetninger samt finder skæve vinkler, der måske ikke direkte har med LFC og holdet på banen at gøre.

Fanbladet

Bladets skribenter har en høj grad af frihed til ud fra egne interesser at finde emner til artikler, og ellers er der mulighed for at byde ind på de artikelemner, som redaktionen udvælger fra blad til blad. Der er intet krav om, at man skal bidrage hver gang. Du vil få god sparring med redaktionen, og få mulighed for at interviewe f.eks. tidligere spillere og trænere fra klubben, danske og internationale eksperter samt andre personer, som har en interessant historie at fortælle om Liverpool.

Hjemmesiden

Vi søger også flere bloggere, der gerne vil give sit besyv med på aktuelle emner omkring Liverpool FC. Du får masser af selvstændighed og der vil fritslag på alle hylder omkring de emner, som du vil skrive om.  Du vil indgå i et team med andre bloggere, som gerne hjælper med sparing omkring dine indlæg og omkring emner der skal tages op.

Lyder det spændende? Så send en mail til redaktør Morten Olstrup på morten@liverpool-fc.dk, hvor du fortæller lidt om dig selv, og hvorfor du gerne vil med på holdet. Vi ser frem til at høre fra dig!