Skribenter søges til YNWA

Vil du gerne lave redaktionelt arbejde? Udvikle et traditionsrigt fodboldmagasin? Skrive analyse? Lave interviews? Og holder du med Liverpool FC? Så har vi den perfekte mulighed for dig.

Lige nu søger fanklubben en-to skribenter til You´ll Never Walk Alone, som er den officielle danske Liverpool-fanklubs medlemsblad.

Fanklubben har mere end 30 år på bagen og har i alle år haft et medlemsblad. Bladet er en essentiel del af fanklubbens DNA, og det dækker stort og småt om herre-, kvinde- og ungdomsholdene og alt det, der sker i og omkring klubben – og i byen Liverpool.

Medlemsbladet udkommer syv gange om året på print og bliver sendt til mere end 3.200 danske Liverpool fans landet over. Bladet indeholder alt fra interviews med tidligere spillere, eksperter og andre relevante personer til analyser, historiske gennemgange og meget mere.

Fanklubben har billetter til udvalgte hjemmebanekampe, konkurrencer, rabataftaler og en masse andet, som vi tilbyder vores medlemmer.

Se én af de tidligere udgaver af medlemsbladet

Læs mere under billedet

Rollen som skribent

Vil du gerne skrive artikler om en af de største fodboldklubber i verden? Måske lave et interview med en tidligere Liverpool-spiller eller en relevant person i forhold til en spændende historie, som du selv eller vores redaktion har fundet? Eller er du mere til at lave analyser af den aktuelle situation i klubben? Det kan også være, at du har en artikelserie, som du gerne vil have bragt til live?

Så har vi en plads til dig på skribentholdet! You’ll Never Walk Alone består af en trofast skare af skribenter, som bidrager med artikler til vores medlemsblad. Oftest er der stor frihed i både indhold og form. Du kan selv foreslå artikler, men der kan også komme artikelforslag fra redaktionen, hvis der er et tema eller et emne, som skal dækkes.

Det forventes, at du som minimum kan bidrage med et par artikler per sæson.

Din baggrund er ikke det vigtigste det vigtigste er, at du brænder for Liverpool FC og har lyst til at skrive.

Hvis du vil være skribent, eller hvis du vil høre mere om muligheden for at lave frivilligt arbejde på vores medlemsblad, så skal du kontakte chefredaktør Jrah Jijan på: Jrah@liverpool-fc.dk