Tilbageblik på sæsonen 2014/15

Formanden Alex Bruun har ordet:

En skuffende sæson er slut. Oprindeligt var jeg egentlig tilfreds med klubbens nyindkøbte spillere. Bevares, nogen erstatning for Luis Suarez var der ikke, men solide PL spillere som Lovren, Lallana, Lambert og lotterisedlen Balotelli, men desværre viste det sig som bekendt, at de mere eller mindre alle har svigtet. Det, der skulle være en flot afslutning for Steven Gerrards (foreløbige) karriere i Liverpool, blev en fuser, som helst skal glemmes hurtigst muligt.

8._gerrard

Vi startede sæson rigtig dårligt, så kom systemskiftet og pludselig var vi rigtig gode, og på vej til fjerdepladsen. Desværre skulle der ikke mere end to nederlag i træk til, før krisen igen bredte sig, og da resultaterne ikke var værd at nævne, blev det i stedet en lang, endnu uafsluttet saga om, hvorvidt Sterling ville have et ublu beløb i løn eller væk fra klubben. For mig står CL hjemmekampen mod Basel og FA cup semifinalen mod Aston Villa stadig lysende klart som to absolutte lavpunkter, hvor holdet manglede gejst, vilje og evner til at vinde.

Som altid ser jeg frem til transfervinduet, hvor vi gerne som minimum skal købe en angriber og en højre back. Hellere kvalitet end kvantitet. Det bliver spændende. Næste sæson bliver god……