Tilknyt dit medlemskab

Vi afventer fortsat billetinformation omkring den kommende sæsons kampe. Men du kan allerede nu gøre dig klar.

Følgende handler om dit medlemskab hos Liverpool FC, ikke det du har hos Liverpool FC Fan Club Danish Branch, hvis du har et. Selvom du ikke er medlem af den danske fanklub, kan du godt forbinde dig til os på klubbens hjemmeside. Hvis du ikke er medlem eller overvejer det, så læs mere om fanklubben her.

Et af kravene, som medlem af den danske fanklub, for at kunne søge om fanklubbens billetter igennem os, er at dit fan card hos Liverpool FC er forbundet til fanklubben. Hvis du tidligere har knyttet dine medlemskaber sammen, så dobbelttjek om de fortsat er tilknyttet hinanden, så du ikke står i en situation, hvor de ikke er forbundet.

Du kan kun søge om billetter med følgende medlemskaber hos Liverpool FC: Full, Light eller Junior. Det internationale medlemskab gælder ikke.

Der er to guides herunder. En for eksisterende medlemmer og et for nye medlemmer.

Vi går opmærksom på, at I først kan se fanklubben under “Family and Friends” når vi godkender jer. Det skal gøres manuelt, så det noget vi gør løbende i bundter. Så der kan gå lidt tid inden vi er færdigforbundet.

Eksisterende medlem

For at koble dit eksisterende officielle LFC medlemskab sammen med fanklubben.

1. Gå ind på klubbens hjemmeside
  2. Tryk på login og vælg “Membership”
  3. Log in med dit officielle LFC medlemskab nummer og password.
  4. Tryk på “My account”
  5. Måske skal du indtaste medlemsnummeret igen og password. Scrol ned til du kommer til følgende billede:

6. Søg efter fanklubben: “Branch Aalborg”

7. Tryk “ok” og dine medlemskaber er nu forbundet.

Nyt medlem

Er du et nyt medlem hos Liverpool FC så skal følgende guide følges.

1. Gå ind på klubbens hjemmeside
  2. Klik på “Not a Member, Click Here to Sign Up
  3. Vælg de type medlemskab du ønsker “Adult” eller “junior”
  4. Udfyld informationen i “Product Profiler”
  5. Hvis du ikke tidligere har været medlem så skal du vælge “I Do Not Have A Supporter ID“.
  6. Indtast dine informationer.
  7. Søg efter fanklubben: “Branch Aalborg”
  8. Tryk “ok” og dine medlemskaber er nu forbundet.

Hvis du har spørgsmål eller problemer med at forbinde dig til fanklubben, så send en mail til webmartin@liverpool-fc.dk