Tip7 – Slutstilling, samt vindere i uge 7

Tip7

Syvende og sidste runde af Tip7 er nu overstået.
Denne gang var der hele 10 ugevindere, som alle har vundet kr. 50,00 til en spillekonto hos 777.
Se hele stillingen på: www.tip7.dk/liverpool/scores

Ugevinderne bedes sende en mail til:  support@777.dk – UGEVINDERNE SKAL HELST GØRE KRAV PÅ DERES PRÆMIER HURTIGST MULIGT!
Mailen skal indeholde Tip7 brugernavn og 777 bruger/kontonavn. Skriv kort i mailen, at man er ugevinder, så får man de 50,00 kr. ind på kontoen.

Dem der endnu ikke har en spillekonto får det  lagt oveni deres velkomstbonus, hvis man ønsker det – MEN så må man IKKE begynde at spille, før de  kr 50,00 er lagt ind manuelt!
Man kan oprette  en konto her: www.777klub.dk/liverpool/. Det skal gøres inden man kontakter 777 for indløsning af præmie for ugevinder.

Ønsker man ikke at modtage præmie for ugevinder/oprette spillekonto, så skal man ikke foretage sig noget.

Vindere i uge 7: (klik på billedet for at se en større version)

SLUTSTILLING: (klik på billedet for at se en større version)

Følgende seks tippere, har vundet præmier i fanklubbens interne konkurrence. Alle seks bliver kontaktet snarest.

Har man spørgsmål til konkurrencen, så er man velkommen til at kontakte Mogens Nielsen – admin@liverpool-fc.dk

Fanklubbens interne præmier:

1. præmie: Gavekort på kr. 1.000 til Sam Dodds – www.samdodds.dk