Tip7 – uge 2 vindere/ny runde, uge 3

Tip7

Anden runde af Tip7 er overstået.
Der var denne gang tre ugevindere, der alle har vundet kr. 300,00 til en spillekonto hos 777.
Se hele stillingen på: www.tip7.dk/liverpool/scores

Alle ugevindere bedes sende en mail til:  support@777.dk – UGEVINDERNE SKAL HELST GØRE KRAV PÅ DERES PRÆMIER INDEN UGEN ER OMME!
Mailen skal indeholde Tip7 brugernavn og 777 bruger/kontonavn. Skriv kort i mailen, at man er ugevinder, så får man de 300,00 kr. ind på kontoen.

Dem der endnu ikke har en spillekonto får det  lagt oveni deres velkomstbonus, hvis man ønsker det – MEN så må man IKKE begynde at spille, før de  kr 300,00 er lagt ind manuelt!
Man kan oprette  en konto her: www.777klub.dk/liverpool/. Det skal gøres inden man kontakter 777 for indløsning af præmie for ugevinder.

Ønsker man ikke at modtage præmie for ugevinder/oprette spillekonto, så skal man ikke foretage sig noget.

Har man spørgsmål til konkurrencen, så er man velkommen til at kontakte Mogens Nielsen – admin@liverpool-fc.dk

Tredje runde i Tip7 er så også klar til at gå i gang.

Konkurrence kører hver weekend resten af året, og er du en dygtig tipper, så er der fede præmier at vinde. Den tipper der ved årets udgang står med de flest gættede kampe vinder naturligvis hovedpræmien, som er et rejsegavekort på kr. 5.000 samt kr. 5.000 til en spillekonto hos 777. Det drejer sig derfor om at være med fra starten for at forøge sine vinderchancer.
Se alle præmierne her: www.tip7.dk/liverpool/rewards

Selvom du ikke har deltaget i de første to runder, så kan du stadig nå at deltage i resten af konkurrencen, så det er ikke for sent at tilmelde sig!

Derudover har fanklubben oprettet sin egen lukkede liga, hvor Liverpool-fans kan dyste mod hinanden, og hvor vi har smidt en række ekstra præmier i stakken.facebook-billede-1200x627_tip7
Så udover at deltage i den samlede stilling, så kan du i “Liverpool puljen” vinde disse præmier:

1. præmie: Gavekort på kr. 1.000 til Sam Dodds – www.samdodds.dk
  2. præmie: Gavekort på kr. 750 til Sam Dodds – www.samdodds.dk
  3. præmie: Gavekort på kr. 500 til Sam Dodds – www.samdodds.dk
  4. -6. præmie: Ét års medlemskab af Liverpool FC Fan Club Danish Branch

Derudover er der præmie til ugens bedste tipper.

For at deltage, så skal du registrere dig på: www.tip7.dk/liverpool/account/signup
Det er vigtigt du bruger dette link, da du ellers ikke kan deltage i vores Liverpool pulje. Alle kan deltage i konkurrencen.

Det er også vigtigt at understrege, at det ikke er en spillekonto man opretter. Det er udelukkende en konkurrence man deltager i!